SESIZĂRI & RECLAMAȚII

Sesizari & reclamatii

Compania RUFAY apreciază comunicarea cu clienții.

Anticipat, dorim să ne cerem scuze pentru orice problemă survenita în urmă colaborării sau a problemelor survenite asupra produselor achiziționate.

Orice sesizare sau reclamație ne oferă oportunitatea remedierii oricărei probleme survenite, îmbunătățirii serviciilor și informarea colaboratorilor nostri cu privire la produsele comercializate.

Am conceput un formular care să vă ajute să ne relatați cât mai detailat problemele apărute asupra produselor achiziționate de la noi. Vă rugăm să ne oferiți câte mai multe detalii asupra problemei apărute.

Pentru alte sesizări și reclamații nu ezitați să ne scrieți la adresa de e-mail reclamatii@rufay.ro.

Vă mulțumim pentru colaborare.

CUM?
Sesizările și reclamațiile privind produsele achiziționate de la compania RUFAY se fac în scris conform formularului care se descarcă de aici: RUFAY_FORMULAR _FISA DE RECLAMATIE_CLIENT alături de poze dacă este cazul.

Formularul este în format PDF, editabil. Se poate completa de pe telefon, tableta, calculator sau se poate tipări, completa, scana sau poza.

UNDE?
Sesizările și reclamațiile se trimit pe e-mail la adresa reclamatii@rufay.ro sau se depun în scris la punctul de lucru, situat în Calea Bogdăneștilor nr.19, Timișoara, Timiș.

CINE?
Sesizările și reclamațiile privind produsele achiziționate de la compania RUFAY se trimit sau se depun de către beneficiarul contractului în cazul persoanelor fizice, iar în cazul persoanelor juridice de către reprezentantul acestora.

CONSTATAREA
În urma recepționării fișei de reclamație conform celor menționate mai sus veți fi contactați pentru a se deplasa un reprezentant la adresa unde produsul a fost montat, pentru a constata cele reclamate de dumneavoastră.

REMEDIEREA
Se va efectua în mod gratuit,  în urma constatărilor efectuate, dacă este cazul.

Remedierea gratuită conform mențiunilor din certificatul de garanție emis.

IMPORTANT

În condițiile în care datele furnizate de dumneavoastră sunt insuficiente, nu vom putea răspunde solicitării dumneavoastră. De aceea vă rugăm să completați toate câmpurile din formular.

Reclamațiile și sesizările ale căror inițiatori nu pot fi identificați sau a căror exprimare este considerată inadecvată nu vor fi luate în considerare, fiind clasate.

Site-ul este în permanență actualizat.
Data actualizare 27.03.2024.