Acte necesare pentru a comanda un produs sau serviciu furnizat de compania RUFAY

O comandă înseamnă un contract și cuprinde urmatoarele acte emise de către compania RUFAY:

  1. LANSAREA COMENZII
    • OFERTA DE PREȚ FINALĂ emisă conform măsurătorilor și a detaliilor stabilite de comun acord
    • ACORDUL GDPR, formulat tipizat pe care il veti completa pentru a va putea emite actele de mai jos
    • CONTRACT DE VÂNZARE-CUMPARARE EXECUȚIE ȘI MONTAJ emis în baza ofertei de preț
    • FACTURA DE AVANS emisă impreuna cu contractul de vânzare-cumparare, execuție și montaj
  2.  LIVRAREA, MONTAJUL ȘI TRANSPORTUL
    • FACTURA STORNO pentru avansul achitat
    • FACTURA FINALĂ pentru toata suma
    • CHITANȚĂ daca există rest de plată și se achită cash la montaj în limita a maxim 5.000,00 lei pentru persoanele juridice si 10.000,00 pentru persoanele fizice. Sumele care depășesc aceste valori se vor achita cu cardul sau prin virament/transfer bancar.
    • CERTIFICATUL DE GARANȚIE emis la data montajului / vânzării

Prin urmare vă rugăm să analizați cu rabdare ofertele noastre de preț, iar în cazul în care aveti neclarități să ne contactați.

De reținut:

    • comanda ferma se confirmă doar daca contractul este semnat și factura de avans este achitată. La cererea clientului îi putem oferi contractul DRAFT pentru a-l citit si analiza daca dorește.
    • termenul de livrare se calculează de la data încasării avansului
    • o comanda contractată și cu avans neachitat nu se lansează în lucru, decât in momentul în care avansul a fost încasat
    • o comanda contractată și cu avansul achitat nu se mai poate anula și nici bunurile nu se pot returna, deoarece sunt produse personalizate conform cerintelor dumneavoastra
    • daca avansul nu se achită în maxim 10 zile lucratoare ne rezervam dreptul de a anula toate actele emise, iar clientul va fi instiintat pe e-mail, whats app sau prin sms, iar o viitoare posibilă colaborare cu compania noastră nu va mai avea loc, deoarece considerăm ca acel client este unul neserios.