PAȘII NECESARI PENTRU A FINALIZA O COMANDĂ

Cum comand un produs pe care doresc să îl achizitionez de la compania RUFAY?

Mai jos vă prezentăm pașii necesari pentru a finaliza o comandă pentru produsele pe care le comercializăm și care se comandă conform dimesiunilor, culorilor, sistemelor, etc… alese de către dumneavoastră.
Aceștia pași sunt:

Pasul 1: CE COMAND?
în prima fază trebuie să stiți ce produs doriți să achiziționați

Pasul 2: CERERE OFERTĂ PREȚ
al doilea pas implică o cerere de ofertă din partea dumneavoastră în care să ne specificați detaliile (produs, dimensiuni, culoare, etc…) conform secțiunii ”PREȚ” care se regăsește în pagina produsului pe care doriți să îl achiziționați

Pasul 3: COMUNICARE PREȚ
al treilea pas constă în comunicarea prețului pentru produsul pe care doriți să îl achiziționați

Pasul 4: MĂSURARE ȘI CONSILIERE DE CĂTRE UN SPECIALIST
al patrulea pas constă în măsurarea corectă a dimensiunilor și stabilirea tuturor detaliilor cu un reprezentant al companiei

Pasul 5: RECALCULAREA OFERTEI DE PREȚ
al cincelea pas constă în recalcularea ofertei conform măsurătorilor finale

Pasul 6: INCHEIEREA CONTRACTULUI ȘI ACHITAREA AVANSULUI
al șaselea pas constă în încheierea unui contract și achitarea avansului conform ofertei de preț finale care se va atașa contractului
contractul se încheie în baza acordul GDPR completat de către dumneavoastră

Pasul 7: EFECTUAREA MONTAJULUI
al saptelea pas constă în finalizarea comenzii prin efectuarea montajului

Pasul 8: SEMNAREA PROCESULUI VERBAL ȘI A GARANTȚIEI
al optălea pas constă în semnarea procesului verbal de recepție și eliberarea certificatului de garanție

Pasul 9: ACHITAREA RESTULUI DE PLATĂ
este ultimul pas care constă în achitarea diferenței de preț, acolo unde este cazul.

De reținut:

    • comanda ferma se confirmă doar daca contractul este semnat și factura de avans este achitată. La cererea clientului îi putem oferi contractul DRAFT pentru a-l citit si analiza daca dorește.
    • termenul de livrare se calculează de la data încasării avansului
    • o comanda contractată și cu avans neachitat nu se lansează în lucru, decât in momentul în care avansul a fost încasat
    • o comanda contractată și cu avansul achitat nu se mai poate anula și nici bunurile nu se pot returna, deoarece sunt produse personalizate conform cerintelor dumneavoastra
    • NU achitati sume in avans fara a va emite actele (contract, factura de avans)!!! Vom retunra suma inapoi in contul de unde s-au virat banii!!!
    • daca avansul nu se achită în maxim 10 zile lucratoare ne rezervam dreptul de a anula toate actele emise, iar clientul va fi instiintat pe e-mail, whats app sau prin sms, iar o viitoare posibilă colaborare cu compania noastră nu va mai avea loc, deoarece considerăm ca acel client este unul neserios.